دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

بایگانی
نویسندگان
شنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳ ب.ظ

معرفی بهترین یخساز های دنیا - قسمت اول

در این بخش قصد داریم شما را با بهترین برند های تولیدکنندگان دستگاه های یخساز در دنیا آشنا کنیم؛ همان طور که قبلاً اشاره شد، یخ و یخساز در جهان دارای ابعاد وسیعی به لحاظ تولید و مصرف است، لذا شرکت های بزرگ و کوچک بسیاری در دنیا مشغول فعالیت در این حوزه هستند.

به عنوان پر مصرف ترین دستگاه یخساز در دنیا، یخساز های تجاری را در این قسمت مطرح و به معرفی برند های این حوزه خواهیم پرداخت.

- مانیتوک               ®Monitowoc     

- اسکاتسمن          ®Scotsman

- برما                    ®Brema

- هوشیزاکی           ®Hoshizaki

- ویرپول                 ®Whirpool

- آیس او ماتیک       ®Ice - O - Matic

در لیست بالا همان طور که اشاره شد تولید کنندگان دستگاه های یخساز تجاری ( نیمه صنعتی ) در دنیا، آورده شده است؛ لازم به ذکر است ترتیب قرارگیری فهرست به طور اتفاقی است و تمامی اسامی بالا جزو بهترین تولید کنندگان ماشین های یخساز بنا بر گزارش تهیه شده واحد R & D آرمینکو و همین طور بسیاری از وب سایت های تحلیلی دنیاست.

جالب است بدانید در کشور عزیزمان سابقاً نیز از دستگاه های فوق، وجود داشته و شاید بعضاً در حال کار هم باشند، اما هیچ کدام توسط کمپانی های مادر عرضه نشده و موردی وارد کشور شده اند.

از یک سو به دلیل تحریم ها و عدم فعالیت رسمی این کمپانی ها متاسفانه هیچ گونه نمایندگی رسمی جهت ارائه خدمات برای این دستگاه ها وجود نداشته و همین امر باعث کم رنگ تر شدن بازار این شرکت ها در ایران است و از سوی دیگر ممنوعیت مصرف مشروبات الکلی و فعالیت محدود صنایع نوشیدنی ها به عنوان پر مصرف ترین های صنعت یخ، با بازار محدود در ایران نسبت به دنیا مواجه هستیم و همین امر نیز انگیزه را برای حضور بزرگ ترین ها در ایران کاهش داده است.

علاقه مندان به فعالیت در حوزه بین المللی یخساز و یخساز ساز ها در دنیا می توانند نسبت به عضویت در قسمت R & D آرمینکو اقدام نمایند.

در قسمت های آتی به معرفی تفصیلی برندهای فوق و شاید هم تولیدکنندگان انواع دیگر یخساز در دنیا بپردازیم.

 

  • آرمین کو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی