دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

بایگانی
نویسندگان
سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۳۴ ب.ظ

فیلتراسیون آب در یخساز - قسمت سوم

در ادامه فسمت های گذشته ...

انواع سیستم های تصفیه آب یخساز

 

امروزه انواع مختلفی از سیستم های تصفیه آب یخساز در بازار موجود است. بیایید نگاهی دقیق تر به هر نوع و ویژگی های منحصر به فرد آنها بیندازیم:

1. فیلترهای درون خطی

فیلترهای درون خطی یکی از رایج ترین فیلترهایی هستند که برای یخسازها استفاده می شود. این فیلترها معمولاً مستقیماً در خط آبی که به یخساز شما متصل می شود نصب می شوند. آنها با فیلتر کردن آب هنگام عبور از خط، حذف ناخالصی ها و بهبود کیفیت آب مورد استفاده برای ساخت یخ کار می کنند.

فیلترهای درون خطی در اندازه‌ها و سطوح مختلف فیلتر وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند که بهترین گزینه را انتخاب کنید که با نیازهای خاص شما مطابقت دارد. برخی از مدل‌ها حتی دارای ویژگی‌های اضافی مانند نرم‌کننده‌های آب داخلی یا محافظت ضد میکروبی هستند تا کیفیت یخ تولید شده را بیشتر افزایش دهند.

 

 

2. فیلتر یخچال

 

اگر یخچالی با یخساز داخلی دارید، به احتمال زیاد سیستم تصفیه آب در آن نصب شده است. فیلترهای یخچال برای حذف ناخالصی ها از منبع آب قبل از رسیدن به یخساز و دستگاه پخش کننده طراحی شده اند. این فیلترها معمولاً در داخل یخچال قرار می‌گیرند، یا در توری پایه یا گوشه سمت راست بالای محفظه یخچال.

 

توجه به این نکته ضروری است که همه مدل های یخچال دارای سیستم تصفیه آب نیستند. اگر یخچال شما فاقد این ویژگی است یا اگر از عملکرد فیلتر موجود راضی نیستید، می‌توانید یک فیلتر داخلی اضافی مخصوص یخ‌ساز خود نصب کنید.

 

 

 

3. فیلترهای 3 تا 6 مرحله ای

 

فیلترهای 3 تا 6 مرحله ای یکی دیگر از گزینه های محبوب برای تصفیه آب یخساز هستند. همانطور که از نام آن پیداست این فیلترها به خط تامین آب سرد متصل می شوند. آنها آب فیلتر شده را نه تنها برای یخساز بلکه برای دیگر شیرهای آب در آشپزخانه فراهم می کنند.

 

فیلترهای3 تا 6 مرحله ای معمولاً از مراحل مختلف فیلتراسیون شامل فیلترهای کربن فعال، فیلترهای رسوبی و گاهی اوقات حتی غشاهای اسمز معکوس تشکیل می شوند. این فرآیند فیلتراسیون جامع تضمین می کند که آب مورد استفاده برای تولید یخ کاملاً تصفیه شده و عاری از آلودگی است.

 

ادامه در قسمت های بعدی ...

  • آرمین کو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی