دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

بایگانی
نویسندگان
شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۸:۲۹ ق.ظ

تاریخچه یخ - قسمت اول

به طور کلی، تاریخچه استفاده از یخ به دوران پیش از تاریخ برمی‌گردد و می‌توان گفت که انسان‌های اولیه از یخ به عنوان یک منبع طبیعی برای خنک کردن غذاها و نگهداری آن‌ها استفاده می‌کردند.

با این حال، اولین استفاده رسمی از یخ در تاریخ توسط اهالی چین صورت گرفت. در دوران پیش از تاریخ، اهالی چین از یخ به عنوان یک روش سنتی برای نگهداری غذاها استفاده می‌کردند. آن‌ها در طول زمستان‌های سرد به جمع‌آوری یخ مشغول بودند. سپس، یخ را در چاه‌های عمیقی که در زیر زمین حفر می‌کردند، نگه داری می‌کردند.

این چاه‌های عمیق، به دلیل عدم وجود هوای گرم، یخ را از ذوب شدن در تابستان‌های گرم محافظت می‌کردند.

امروزه نیز یخ در تولید محصولات خوراکی به عنوان یک ماده مهم و حیاتی به کار می‌رود. در واقع، یخ به عنوان یکی از مهم ترین مواد اولیه در صنعت خوراکی استفاده می‌شود. استفاده از یخ در تولید محصولات خوراکی به دلیل خنک نگه داشتن و ترکیب کنندگی مورد استفاده می گیرد.

به طور کلی، یخ به عنوان یک ماده مهم در تولید محصولات خوراکی استفاده می‌شود. در حال حاضر، با پیشرفت تکنولوژی، انواع مختلفی از ماشین‌آلات و دستگاه‌های تولید یخ وجود دارد که در صنعت خوراکی و سایر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همان طور که اجداد انسان به اهمیت یخ پی برده بودند این رسالت در آرمینکو همواره مد نظر قرار داده شده است و نتیجه آن تولید انواع ماشین یخسازی است.

ادامه در قسمت بعدی ...

  • آرمین کو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی