دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

بایگانی
نویسندگان

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

اهمیت یخ در تابستان غیر قابل انکار است...

با ورود به فصل تابستان و گرم شدن هوا، همگی به دنبال روش هایی برای خنک شدن هستیم.در این فصل افراد بیشتر به تفریح . گردش می روند و به تبع آن نیاز به نوشیدنی های خنک و یخ افزایش می یابد. مصرف یخ به روش های گوناگون یکی از ساده ترین و قابل دسترس ترین راه برای خنک کردن نوشیدنی هاست.

به دلیل مصرفی بودن یخ و قابلیت از بین روندگی فراوان در گرما، اهمیت یخ بیش از پیش نمایان می شود.

تهیه این یخ ها از دو طریق قابل انجام است

1 - استفاده از یخساز های کوچک و خانگی

2 - استفاده از بخساز های صنعتی

برای تولید یخ در مقیاس بالاتر بهتر است از یخساز های صنعتی استفاده کرد. این دستگاه ها به دلیل تولید انبوه یخ مصرف بالایی در رستوران ها، کافی شاپ ها ، هتل ها و ... دارند. زیرا زمان کمتری نسبت به یخ سازهای خانگی صرف می کند و میزان یخ بهداشتی تولید شده بیشتر و در مدت زمان کمتر می باشد در نتیجه در مصرف انرژی هم صرفه جویی خواهد شد.

برای خرید یخ ساز صنعتی بهتر است در ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که یک یخ ساز صنعتی با ظرفیت مناسب و مشخصات فنی ماسب برای شما چه نوع یخ سازی است؟

تیم آرمینکو با هدف بهبود کیفیت یخساز های خود از روش های به روز و مدرن، به طور جدی در  جهت ارتقای یخساز تلاش می کند . هم چنین با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته سعی در تولید یخ ساز با کیفیت و قابلیت بهتر دارد تا به نیاز های مختلف مشتریان پاسخ دهد.

  • آرمین کو