دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

بایگانی
نویسندگان
دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۸ ب.ظ

کاربرد یخ در ورزش و ورزش کاران

با نزدیک شدن به برگزاری رقابت های فوتبال جام جهانی قطر 2022 بد نیست اشاره ای کوتاه به کاربرد یخ در ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات از یک سو و ماشین های یخسازی و کاربردشان در ورزش از سوی دیگر اشاره نماییم.

حتماً برایتان پیش آمده که هنگام تماشای مسابقات فوتبال، شاهد مصدوم شدن بازیکنان یک تیم باشید؛ یکی از راه های ریکاوری سریع عضلات و بافت ها، مکمل های سرمایشی است.

به طور مثال کمپرس های آب سرد و یخ می تواند به طور معجزه آسایی موجب بازگشت بازیکن مصدوم به میدان رقابت گردد و اما مطابق استاندارد های بین المللی از یک طرف و علوم فیزیولوژی ورزشی از سوی دیگر، کمپرس های یخ آماده و در محل هایی در اطراف استادیوم ها نگهداری می شوند. پس یکی از کاربرد های مهم ماشین های یخسازی در این رقابت هاست.

به طور کلی موضوع یخ در ورزش از گذشته تا کنون مطرح بوده و به مدل های گوناگونی مورد استفاده بوده است.

در جام جهانی فعلی هم شاهد استفاده از یخساز های حبه ای و پودری هستیم و همین طور با نگاه دقیق تر در خلال مسابقات می توانیم کاربردهای متنوع یخ را دنبال کنیم.

در کشور عزیزمان هم، آرمینکو در بسیاری از استادیوم ها و ورزشگاه های سطح کشور دارای یخساز های متفاوتی می باشد؛ به طور مثال در استادیوم ملی آزادی، آرمینکو بیش از 20 سال پیش دارای دستگاه بوده است.

  • آرمین کو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی