دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

بایگانی
نویسندگان

همان طور که در دو قسمت قبلی اشاره شد، یخساز های آزمایشگاهی کاربردهای متنوعی در آزمایشگاه ها دارند از انتقال اعضای بدن حین عمل جراحی تا نگهداری آزمونه در دمای زیر صفر!

عموما یخسازهای آزمایشگاهی دارای حجم و ابعاد کوچک از یک سو و صدا و لرزش کم از سوی دیگر هستند. البته بسته به تقسیم بندی آزمایشگاه ها، این نوع دستگاه ها به لحاظ کارکرد، متفاوت هستند.

یخساز های آزمایشگاهی حتی می توانند دارای مدل های گوناگونی از تولید یخ باشند. ( در یک دستگاه یا ترکیب چند مدل یخ در چند دستگاه )

به عنوان مثال برخی از آزمایشگاه های مراکز پژوهشی دارای یخسازهای حبه ای - پودری هستند که در آزمون های متفاوت بتوانند از هر دو یخ بهره مند گردند.

آرمینکو با قراردادن یک کراشر روی یخساز حبه ای، این مورد را برطرف کرده است. یخسازهای آزمایشگاهی آرمینکو دارای مدل یک پارچه ( موتورخانه و قسمت یخسازی در یک بدنه ) و مدل جدا ( اسپلیت تایپ ) عرضه می شوند؛ بسیاری از آزمایشگاه ها با در نظر گرفتن فضا و نوع استفاده یخ از یکی از مدل های اصلی اشاره شده بالا استفاده می کنند. هم چنین آرمینکو آماده طراحی و ساخت ماشین های یخساز با کاربردهای خاصی در صنعت آزمایشگاهی کشور نیز هست. مانند ماشین های یخساز مناسب اتاق عمل، ماشین های یخساز بهداشتی UV و ماشین های یخساز استریلیزه.

  • آرمین کو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی