دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

بایگانی
نویسندگان
شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۷ ب.ظ

چرا یخساز ؟

همانطور که می دانید اولین سوالی که پس از تقاضای یک کالا به ذهنمان خطور می کند این است که چرا باید این کالا را بخرم یا اصلأ نیاز به خرید یک چنین کالایی ضروری است یا خیر؟

در مورد یخساز همان طور که از نامش پیداست دستگاهی است برای ساختن یخ و اما چرا باید یخساز را انتخاب کنیم؟

با عنایت به اهمیت موضوع مصرف انرژی در دنیای کنونی از یک سو و اهمیت موضوع آب و کم آبی از سوی دیگر، ماشین های یخساز هرروز در دنیا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.چراکه به مصرف انرژی و مصرف اب کمک شایانی می کنند.

حتی در کشور های در حال توسعه بابت خرید ماشین های یخساز صنعتی به خریداران از سوی وزارت نیرو و آب وام های بلند مدت و بدون بهره نیز داده می شود.این امر نشان گر اهمیت استفاده از این نوع دستگاه ها در دنیا است.

کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و روز به روز موضوع آب و شرایط بحرانی اش در همه جا شنیده می شود.پس باید به جای استفاده از شرایط سنتی تولید یخ به دستگاه های به روز این صنعت روی آوریم.

یخساز ها ماشین های هستند که با بهینه سازی مصرف انرژی و حداقل مصرف آن می توانند از آب، یخ بسازند؛ مانند از آب کره گرفتن.

چرا که یک ماشین یخساز هزینه خودش را از خودش درخواهد آورد.اگر هزینه تهیه یخ-کالایی با طول عمر کم و شرایط نگه داری دشوار- را برای یک مجموعه محاسبه کنیم؛ به راحتی متوجه منفعت مالی این دستگاه خواهیم شد.

دستگاه های یخساز به صورت اتوماتیک کار می کنند و نیاز به نگهداری دوره ای پیچیده ای هم ندارند.با یک نگهداری ساده می توان همیشه آن ها را روی پا نگه داشت و بدون هزینه چندانی می توان از آن بهره برد.

و اما مورد بعدی کالای یاد شده به عنوان جنگ سوم جهانی، یعنی آب .... .کم بود آب در منابع طبیعی و قرار گیری ایران در نقطه کم آب و شرایط آب و هوایی معتدل گرم، مصرف این کالا را به چالش خواهد کشید.

بنابراین روش های سنتی تولید یخ از آب، به هدر رفت آب خواهد انجامید و قطعأ به تخریب منابع آب منجر می شود؛ لذا با صرف انرژی اندک اگر بتوان در مصرف آب هم صرفه جویی کرد، دیگر نگرانی نخواهد بود.

دستگاه های یخساز تجاری و صنعتی تا 50 درصد به مصرف کمتر آب کمک می کنند.در برخی مدل ها تا 65 درصد بهینه سازی مصرف آب ثبت شده است.

آرمینکو نیز با تولید به روز دستگاه های یخساز به این مهم کمک شایانی کرده است و هر روز نیز سعی در به روز رسانی و بهینه سازی مصرف نموده است.

اکنون تولید انواع ماشین یخساز با مدل ها و ظرفیت های مختلف در زمره تولیدات این شرکت است و تیراژ و سابقه قابل قبولی نیز در کارخانه این شرکت از این محصول به جای مانده است.

هر روز به روز با آرمینکو...

  • آرمین کو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی