دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

اطلاعات مفید برای انتخاب دستگاه یخساز

دستگاه یخساز

برای عضویت در قسمت مقالات آرمینکو عدد 1970 و برای عضویت در خبرنامه عدد 1 را به شماره 02188832000 پیامک نمایید.

بایگانی
نویسندگان
سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۳ ب.ظ

چه یخسازی مناسب کار شما است؟

ابتدا سوالات زیر را بررسی کنید :

1-آیا مصارف بهداشتی و خوراکی برای یخ دارید یا می خواهید صرفاً از یخ به عنوان واسط خنک کردن بهره بگیرید؟

2-حجم و میزان استفاده شما از یخ چقدر است؟

3-کدام مدل یخ برای شما کاربردی تر است؟

4-آب وروردی برای استفاده در دستگاه یخ ساز دارای چه مشخصه ای است؟املاح، دما، فشار و ...

5-محیط شما دارای چه شرایطی است؟شرایط آب و هوایی؟برق؟

6-چه هزینه ای برای یخ کنار گذاشتید؟شاید گزینه های دیگری هم باشد!

7-چه خدماتی را از شرکت ارائه دهنده انتظار دارید؟

پاسخ سوالات بالا را به دقت برای خود یادآوری کنید تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

در نظر داشته باشید قبل از خرید یا سفارش دستگاه یخساز حتماً بررسی نمایید که سوالات بالا بدون جواب نماند، اگر نیاز به مشاوره دارید با همکاران ما تماس بگیرید.

در دنیای امروز، بهترین خرید همواره رابطه مستقیمی با میزان آگاهی دارد و بدین مفهوم هرچه وقت بیشتری روی خرید بگذاریم قطعاً نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.خصوصاً با بهره گیری از ابزار های سریع و ساده امروزی!

دستگاه های یخساز بنا به نوع استفاده و کاربری آن ها مدل های مختلفی دارند و در کاربرد های متنوعی یافت می شوند.

در کشور های پیشرفته، مصرف انرژی و راندمان از اهمیت بیشتری نسبت به کشور ما برخوردار هستند و قبل از انتخاب یک دستگاه این دو پارامتر به صورت جزئی بررسی می شوند.قطعاً در کشور ما نیز در آینده ای نه چندان دور و با عنایت به گران تر شدن حامل های انرژی شاهد دگرگونی در انتخاب دستگاه ها خواهیم بود.

آرمینکو مفتخر است که دستگاه های یخسازش، منطبق با استاندارد های دنیا بوده و از لحاظ پارامتر های انرژی، توان و بعد دارای مزیت های فراوانی است.

همواره سعی شده با دستگاهی کوچک اما پر توان و کم مصرف بهترین راندمان را حاصل کرد.

مزیت بسیار مهمی در کشور ما وجود دارد و آن در دسترس بودن آب تصفیه شده بهداشتی و خوراکی در تقریباً تمامی نقاط کشور است.

این موضوع در بسیاری از نقاط دنیا برای تولید یخ از آب؛ موردی مهم است، چراکه آب آشامیدنی در دسترس نیست یا اگر هست بسیار گران و دارای محدودیت است،.چنان که می بایست هزینه های بسیاری صرف قابل شرب شدن آب مصرفی شود تا یخ به دست آمده برای مصارف خوراکی مناسب باشد.اما در کشور ما در بسیاری از نقاط آب شرب به صورت پیش فرض وجود داشته و نیاز به استفاده از دستگاه های واسط نظیر آب شیرین کن، تصفیه یا فیلتراسیون نیست.

همان طور که قبلاً هم اشاره شده، آب به عنوان یک ماده اصلی دارای ویژگی های شیمیایی خاص خود است و در محل های مختلف این ویژگی یکسان نبوده و خصوصیت های متفاوتی به آب می دهد.این موضوع با قابل شرب بودن آب اشتباه گرفته نشود.

شاید آب معرفی در محلّی قابل شرب باشد اما دارای املاح خاصی بسته به محل و نوع تصفیه باشد.

در مناطق مختلف شاهد تفاوت در ویژگی های شیمیایی آب هستیم و همگی این تجربه را عینی کسب کرده ایم.

برای یکسان کردن پارامتر های آب، پیشنهاد ما استفاده از فیلترهای مناسب است.اما با توجه به گستردگی فیلتر ها و کاربردهایشان از یک سو و موضوع فیلتراسیون به عنوان یک رشته تخصصی از سوی دیگر پیشنهاد ثابتی برای حل این موضوع، قابل طرح نیست و صرفاً به صورت مشورت موضوعی با شرکت های ارائه دهنده این خدمات، بهترین نتیجه حاصل خواهد شد.

دادن یک نسخه مشترک برای کل ایران یک اشتباه تخصصی است و جنبه تجارتی دارد.لذا می بایست برای استفاده از فیلتر، ابتدا آب ورودی، تحت آزمایش شیمیایی قرار گیرد و پس از اخذ پاسخ آزمایش و مطرح کردن آن با شرکت های تخصصی این حوزه، نسبت به تهیه فیلتراسیون اقدام نمود.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که آب، جنگ بعدی دنیاست.لذا از اهمیت ویژه ای در آینده برخوردار خواهد بود.پس هرچه امروز راجع به آب بحث شود باز هم جای بحث بیشتری خواهد داشت.تنها راه ساده ما استفاده به جا و درست و مصرف بهینه از این ماده حیاتی است تا آیندگان هم لذت این ماده را بچشند.
  • آرمین کو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی